. dreaam


2009-12-17 – 16:48:02
Bara för någon dag sedan drömde jag en as knas dröm om att jag var en drake.
Så jag slog upp drake i boken "Djurens språk" .

" Du har kraft att skapa stora förändringar. Anta de utmaningar som kommer i din väg, de kommer att ge dig stor visdom. Din gåva är att klara av de utmaningar du möter. Den drake jag mötte tyckte om att anta utmaningar, eftersom det var dess sätt att bekräfta sitt eget mod och visdom på."

Stämmer ju rätt bra, eftersom jag ska försöka göra en stor förändring med det mesta i mitt liv.

Hela denna vecka har jag drömt så otroligt konstiga drömmmar, som att det var några som filmade mig naken från en lekplats med en bärbar dator in igenom mitt fönster. En lekplats utanför mitt fönster.. naaaajs!! 
Men iaf jag brukar liksom inte drömma annars. För 2-3 dagar sedan drömde jag om en kompis som skaffat flickvän → i min dröm. Varför jag drömde om honom vet jag inte, men han var inte med i drömmen, Utan det var bara flickvännen. När jag vaknade senare på morgonen, så minns jag hur hon såg ut. Så jag fick bara lov att kolla på facebook om han skaffat tjej. Och det hade han visst. Och det roliga är att tjejen IRL såg precis ut som tjejen i min dröm...

Kommentarer
Postat av: Sebbis

men du är ju varken modig ELLER vis...?

2009-12-17 @ 21:51:17
Postat av: bippan

hahah tönt sebbis, vi båda vet att jag är modiaste av dom modigaste muhuuhu

2009-12-17 @ 22:29:37
Postat av: Sebbis

HAHAHAHA, jo just det, glömde ^^ dom där drömmarna är ingenting jämfört med mina, en gång drömde jag att jag slogs mot 2 av mina kompisar, sen blev vi helt plötsligt kompisar igen bara sådär, sen kittlade jag och martin henke så jävla mycket att han bajsade på sig av skratt, sen efter det så vaknade jag och låg och skrattade som FAN i sängen x)

2009-12-18 @ 21:07:59
Postat av: britta

HAHAHAHAHAHA

2009-12-19 @ 23:15:34
Postat av: Sebbis

(y)

2009-12-20 @ 05:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback