. Världens tröttaste i hela fucking världen


2009-11-22 – 01:38:30
Ja, det är fan sant. Jag är tröttast i hela fucking världen. 12 timmars sömn, jag måste fan ha dubbelt.
Igår var det iaf fest, aldrig haft en sån perfekt fylla som igår. Jag blev rätt så full, mådde kalas både då och dagen efter.. Jag tackar alla gurkor för förfesten. Lille ös det var ändå. Igår kom jag på att jag gillar att skämma ut mig och göra crazy stuff, för jag bryr mig fan inte längre om vad nån jävel tycker. Har bara gjort det i sisådär 17år (?) less på det nu.  Föresten så jobbade jag idag/igår, grym dag asså. suttit sammanlagt 5 minuter på 10timmar, det är fan elakt. sprungit som ett tok in och ut ur relaxen och varit bartender åt nakna gubbar som stod och "kramande" mig (blä). Måste bara säga att jag råkade... jag råkade faktiskt tro mig, kolla på en av männens snopp. Det var den mest skrynkligaste snopp jag någonsin sett. Förlåt gubbe om du läser detta nu men sanningen måste fram :P han var mer skrynklig på snoppen är där uppe..... Men men, det är fan plågsamt att jobba en lördag..

Imorgon blir det att fota resten av mina bilder till fotouppgiften som vi har tills på söndag (bilderKommer). Vi ska fota modebilder utomhus. Fotade 2 bilder i fredags. Blev nöjd. Har ju världens bästa "modell" så, Min lillasyster :) men vafan nu går jag och lägger mig, jag svär.  Hörs aldrig mer.

BULLEBULLE puss ♥

jag och malin

Kommentarer
Postat av: Sajan

hahahah blir ju fan asroligt att läsa din blogg da :3

2009-11-22 @ 19:12:49
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback