VAD HENDE..


2010-12-12 – 12:22:50

Det här var min kväll igår ..

"Jag har inte festat med en blatte, jag har inte festat med en arab, jag har inte festat med nån som kommer från THAILAND IDAG.. Dom jag har festat med är fan född och kom från sin mammas ..... i Sverige ... På BB i Sverige.. Och det betyder att jag inte är en fjortis .. " - BIPPAN.

Och idag mår man väll som man förtjänar, jobbar naturligvis också.. Men en redbull på det här så blir livet som vanligt igen.. !! ♥ Och jag förstår inte varför jag alltid ska he sönder saker i fyllan när jag blir sur.. Eller jag tror iaf att det var jag som knövlade ihop mitt skal till mobilen, men tack till morgan som "lagade" det igen.. Jag hatar alkohol och tänker aldrig mer dricka det igen.. Och nu tror jag faktiskt att jag menar det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hur många ggr har du sagt det där egentligen? :P

2010-12-12 @ 18:04:21
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/
Postat av: DzWz

GAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAAHAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH



TACK FÖR ÅRETS SKRATT XDDDD HAHAHAHAHHAHAH

...alltså att du ska sluta dricka. Peace.

2010-12-13 @ 05:20:04
URL: http://Dz.wz.bz.t.ya0.ofc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback