MEN USCHHHHHH!


2010-02-10 – 01:31:05
Har aldrig i hela mitt liv känt sånt här stor hat, aldrig känt den här känslan av att vilja DÖDA NÅGON SOM JAG VILL MED DET HÄR JÄVLA KUKHUVUDET SOM SLÄNGER HUNDEN NER FRÅN BRON !!!!! http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085 hur kan man göra något sådan? asså helt otroligt, vad är det för fel på dom? jag hoppas att det är någon från deras hemland som har sett vad han gjort och har då gått och kastat han över bron OCKSÅ så att han får känna hur det känns.. Eller så tror Jag att jag letar upp han och GÖR DET SJÄLV :@ DÖDINJÄVELDÖÖÖÖ!  Ska kasta dig ner i helvetet i stället så du får brinna där.. trevligt för dig :)

Kommentarer
Postat av: Sebbis

Alltså, vill bara leta upp han och slå honom i ansiktet tills han dör -_-

2010-02-10 @ 16:49:42
Postat av: Anonym

Jamen eller hur, när jag såg det kände jag verkligen att han ska dö!

2010-02-10 @ 17:39:18
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback