MALIN DIN LILLA JÄVEL


2010-01-14 – 10:52:05
Malin lämnar oss här hemma i kylan, i skolan och den grymt tråkiga staden örnsköldsvik och hon drar till Dubai.
Jag och Julia fick ett mejl i morse.... av malin...


Det här har ni att göra medans jag är borta.
Det är 4 tillfällen, plus projektarbets-tiderna.

1. Redigera alla bilder från Järven, samt beskära Görans, Niklas och Dags bild så dom passar med övrig personal. (Finnas, ljus, bakrund, skugga o.s.v)
2. Redigera gruppbilden ännu mer. (Dag ville att hans hår skulle ligga bättre exempelvis)
3. Få ut hemsidan. (Så fort den är klar, gå och säg till Peder att vi vill ha en webbadress)
4. Kolla upp en ca kostnad för om vi ska åka på mässan i S-vall. (Bensin, anmälansavgift, hotell, material o.s.v se om den är värt att åka)
5. Kolla om anmälan till S-vall mässan har kommit ut, när den i såna fall går ut. Hur stora montrarna är. (Börja då rita upp en monterskiss)
6. Göra fler designer. (Detta är inte viktigast (BRITTA... ) men gör gärna någon med en text eller liknande, inte bara det ni själv tycker är snyggt, utan andras stil)
7. När ni fått upp hemsidan, mejla runt till alla som inte vann något och tipsa om hemsidan. (Vi har lapparna i lådan som Britta har)
8. Ha kul, ät inte godis, och lata er fan inte. Då blir det smisk. Minst 5 av dom här sakerna ska vara gjorda innan jag kommer hem.

Mvh /
Chefen

Sedan ska vi som sagt fixa bilderna till företaget järven som vi fotat på deras personal.
Fast dóm har krav att vi ska redigera cecilia till Angelina Jolie... lätt?
Ni får se resultatet sen..


Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att det finns bloggar så jag kan hålla koll på er... Jag ser med spänning fram imot resultatet ;) nej nu ska jag hoppa på planet, det är visst 22grader i Dubai ;)

2010-01-14 @ 13:51:23
URL: http://grassmonkey.blogg.se/
Postat av: Malin

Tur att det finns bloggar så jag kan hålla koll på er... Jag ser med spänning fram imot resultatet ;) nej nu ska jag hoppa på planet, det är visst 22grader i Dubai ;)

2010-01-14 @ 13:52:14
URL: http://grassmonkey.blogg.se/
Postat av: Sebbis

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA, ni kommer ju kanske klara en.. om ni har tur.

2010-01-14 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback