G SOM I GEMENSKAP


2010-06-13 – 14:01:25
Går inte beskriva hur mkt jag kommer att sakna den här klassen, Ni fick mig att känna vem jag verkligen var, inte som den kotten som inte visste till vilket träd den tillhörde.. Men nu vet jag det och jag är så grymt tacksam. Ni har varit som ett stort stöd, som en andra familj för mig. Det känns grymt sorligt nu när vi ska splittras.. hur ska då kotten klara sig :'/ ?! Vi måste lova varandra att hålla kontakten även om vissa kanske kommer bo 100mil härifrån.... så måste vi hålla kontakten, ingen förstår och kommer att förstå vilket stort band vi skapat.. älskar er allihopa och ni kommer alltid ha den där speciella platsen i mitt hjärta, tack för dom här 3 underbaraste åren i mitt liv!!


BILDER FRÅN STUDENTEN










Broder Daniel – Underground

we look so good
we look so good
we look so good together
and
we are underground
we are underground
we are underground
and
we don't care
we don't care
we don't care what you say about us


Fina vi var i ettan ^^
Ebba Grön – Mamma pappa barn kommer alltid vara våran låt <3


BFF' i 13år





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback