STUDENTEN


2010-06-13 – 00:47:07
Shit asså jag har tagit studenten kan fan inte fatta det. Minns ju när min stora syster tog studenten och det var ju liksom ett bra tag sedan, och nu är det min tur :o Sedan har jag varit på balen också, allt är liksom avklarat nu.

Nu har jag sommarN framför mig som kommer bestå av att jag bilar ner till Göteborg på Tisdag med Julia, sandra, Malin, Lina, Berg (anders) för att där se Rise Against dra på West coast riot, Pier pressure och metaltown.. Dra på liseberg och lever livet.. Kommer bli så fruktansvärt ös att jag inte vet va jag het :D
Sedan så kanske jag och Malin får jobb på Peace and Love som scen vakter.. och det kommer ju bli underbart... Efter det drar man till sundsvalls gatufest troligtvis och gör stan osäker.. hoppas det blir en bra sommar det här :))

kommer dock sakna den mest underbaraste klassen everrrr!! <33 :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback