FREDAG


2010-11-06 – 12:47:01

Igår var det fest och den kvällen stavas Awesome! Fan vad kul jag hade.. :D längesen i den här jävla törstadeN.
Började med att jag hämtade Jens och VB i hörnett och vi drog på fest i stan hos Emma och Martin, där chillade vi och spelade buzz och ölspel. Sedan blev det Harrys!! Skrev upp lite händelser från kvällen igår på mobilen för att kunna komma ihåg det dagen efter haha ;D

Jag och Malin såg en tant som var 50+ som dansade helt ensam för sig själv. Vi tyckte synd om henne och gick dit och dansade med henne och wippsss hon fick napp!
 
Bråkade med en arab som dansade på oss Malin tog mig och slängde iväg mig på han och wippss han var borta.

Killen som var för full men ändå inte var så full som vi fick vakterna att kasta ut .. fast han kom in igen och då var han inte glada på oss haha

Killen var bög och dansade med Martin.

Malin: jag höll på kliva på honom och då frågade han mig "är du miljöfantast?!"  vad gör man då? Man ljuger lite! och så fick Malin napp..

Vad heter du då? sven.. Då heter jag Greta!

Malin är en Wingman.

TequilaRace

Malin: Mitt nästa namn är Hulda.

Kåta Backstreetboys

Är du en Thailändare?

TUtU ÄR DU TURK?!

Britta och Malin står i Max kön " varför står vi här om vi inte är Thailändare?"

En fjortis på max säger: Polisen är där ute nu, jag går och anmäler att min mobil är stulen
Britta: Polisen är där ute nu, jag går och anmäler att min thailändare är stulen

Det går inte få ut papper ur toalett hållarna på Harrys toaletter.. vad gör man då? jo man tar knät och slår upp pappershållaren och wippsss toalettpapper.. sedan sätter man tillbaka det ;) dock svullet knä


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha vilken jävla kväll du hade!

2010-11-06 @ 13:32:46
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahahahahahaahahahahahahah fy fan vad roligt det var :D

2010-11-06 @ 14:59:15
URL: http://www.webben7.se/malinnordin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback