SVAR


2010-11-26 – 15:28:16



1. Hur kommer det sig att din kompis Malin Målgö Nordin är så jävla awsome?
                                                                                -Anonyma Klubben

Svar: Det kanske är så att hon är så jävla awesome för att hon alltid är sig själv, alltid är så jävla rolig, alltid så jävla snäll och alltid tänker på mig, drömmer om mig och så vidare?  ;)

2. 
har du löshår eller har ditt hår vuxit sådär snabbt?? :o sett bilder när du hade kortare och det verkar ha vuxit så himla snabbt :)
                                                                                  -Madeleine

Svar: Nej jag har inte löshår det är mitt riktiga hår, inget fejk här inte. Mitt hår växer som ogräs, nästan snabbare :)

3.

1. Vilken är din absoluta favoritbild? Du får bara välja en.


Svar: Jag tror faktiskt det här är min absoluta favorit bild som jag fotat, den bilden har så mkt minnen och hästen på bilden är otroligt saknad. När jag ser den här bilden har jag bara lust och ta karamell (hästen) och krama om och pussa honom riktigt hårt. ^^

2. Varför är du så jävla snygg? :D

Svar: Det var den keffaste frågan av dom alla, men jag vet faktiskt inte. Och jag har inte så bra självförtroende att jag skulle kunna säga att jag är snygg så du får fråga min mamma ;)

3. Ge oss en kort uppdatering om hur det går med hästarna, en bit om varje kan du skriva ;)

Svar: Nelly: Fet fetare fetast, Hon blivit som en sorts promenads häst eftersom hon har problem med frambena, men man kan rida henne, men inte för hårt. Men det bästa hon vet är när hon får trava och verkligen böja på nacken och visa upp sig. GOsshhh vad den hästen är rolig att rida.

Walle: CP hästen som får damp om man inte rider honom så vi försöker låta bli och låta honom stå. Fast just nu går det inte så bra eftersom det är för kallt för att rida oftast, iaf i mitt tycke :ö Men han har otroligt fina gångarter och älskar att galloppera........skena... :P han tror han kan bestämma över mig och det är så himla roligt för han är så ful när han försöker xD

Emerson: Världens sötaste lilla bäbis som finns, hon känns inte som ett föl utan mer som en liten busig ponny som skiter i vart hon har mamma. Jag vet inte hur föl egentilgen brukar vara i den där åldern, men jag tycker det känns bra att man kan göra precis vad som helst med henne. Man kan hålla på med henne som man håller på med vilken häst som helst. Hon är sötast när hon får bära täcke, måste nästan ta ett kort/film på när hon bär ett.. hehe.

4. Vad tänker du göra efter du pluggat klart på komvux?

Svar: För det första ska jag försöka klara engelskan och när jag gjort det ska jag jobba börja på friskis och svettis och söka till grafisk design och kommunikation på Universitetet i Sundsvall.

5. Vad ser du mest fram emot just NU?
Svar: Klara engelskan och att festen ikv blir riktigt jävla FET.

6. Vara ful och rik, eller snygg och fattig?
Svar: Vara ful och rik för om jag är rik har jag pengar för plastikoperation.

7. Vad ska du göra på nyår?
Svar: Vara chaffis eller så vet jag inte själv då ? ;)

                                                                                  - Malin

4. vem är den sjukaste jäveln du känner? :D 
                                                  - Lisa
Svar: Det var en svår fråga, men jag tror faktiskt att det är Malin Nordin bara för att hon kan komma på dom korkaste ideérna som världen någonsin skådat!


5.  Varför är din humor så cp?
                                 - Sebbis

Svar: Min humor är så här cp för att när jag skulle födas så råka jag fastna lite väl länge med huvudet i mamma muppa HAHAH nemen skoja jag vet faktiskt inte :PppPppP


6.
Vad önskar du dig i 20-års present av mig ? :))))
Och allmänt?
                                                       - Sandra
Svar: Av dig önskar jag mig en hemma gjord dubbel ring med en leksaksbil ;)
och allmänt
1. 2. 3. 4. och en massa flytta hemifrån saker ^^


7. Visst har ni hästarna kvar? Rider du inte längre? Tråkigt jue du var ju duktig :(
                                                                        - Anonym

Svar: Jo jag har hästarna kvar, 3st och jo jag rider :)


Kommentarer
Postat av: Malin Målgö Nordin

Hahahahahahahahaha sjukaste människan!

Vi har så jääääävla kul :D

Du är bäst Britta :) <3

2010-11-26 @ 21:31:33
URL: http://www.webben7.se/malinnordin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback