FREDAG HETER FEST


2010-10-23 – 16:48:24

Niklas och tobbe, haha älskar den lilla röda pricken på tobbes näsa. " skulle bara raka näsan" bah okej HAHAHA

Alltid posé i toaletten inte i men vid.

älskar att jag tappade ett örhänge på vägen dit [till Niklas].. måste ha varit när vi typ dog när Robin råka glida in i stjärten på Morgans bil.. förlåt Morgan för att vi skratta men.. det var ganska kul då! som jag och Julia sa " vi glömde känslorna hemma" enda vi hade i hövve var att bli så full som vi aldrig vart. haha.. så cp kväll.. ^^ me vi lyckades ju .. nästan..

älskar den här bilden, julia i bakgruden asså hahah

Dom ville att vi skulle poooosssa med nalle puh och guitarr hm fint.


han kunde spela guitarr..

sen blev det harrys och där träffade vi Erik och Jocke :)

En nykter Victor "bananbena" hhah :D


jocke gillar att pussa på killar.

Oliver var... full ?

peace.


Jag och Erik är bäst på att posa,

gängstaaa, och nån kille med samma namn som min pappa.

Kommentarer
Postat av: s

hahahaha.

2010-10-23 @ 18:35:41
Postat av: Julia

asså omg äre jag som ser full ut eller... usch x)

2010-10-27 @ 04:44:48
URL: http://julialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback