KÖTTBULLAR OCH RÖDBETTOR


2010-10-13 – 11:55:50
Sitter på skolan nu helt ensam med dom små thailändarna, tog inte med mig någon lunch idag tänkte "äh jag köper en macka på skolan istället". Den enda mackan som fanns kvar av dom som fanns var " Köttbullar och rödbettors röra".. Min mage skrek efter mat så jag körde in 13 kr och tryckte #42.. Mackan flög i slowmotion ner, stoppade in handen i apparaten. Jag tyckte mackan kändes lite väl hård och var nära på att inte få ut den..  
Öppnade på förpackningen..... Mackan var blöt.... köttbullarna var frysna.. Det luktade thaimat och hela min dag  var förstörd.. JAG VAR HUNGRIG, JAG ÄR HUNGRIG och jag vill ha mat nu!!

Till er alla som måste välja mellan köttbullar och rötbettors macka och inget.. välj inget! skit i att tänka på barnen i afrika. Mackan är INTE värd pengarna!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAH Stackars lilla Britta och hennes I-landsproblem ;)

2010-10-13 @ 12:05:53
URL: http://webben7.se/malinnordin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback