TOM WALLISCH


2010-10-24 – 13:53:22

Sedan kan ni ge mig lite utav Tom Wallisch :D hahah jag vill HA vinter NU!
Fan vad jag ska åka skidor i vinter! iaf försöka. Åkte en gång förra året, Skämmes!! nya skidor har man ju oxå.. eller nästan har ju knappt åkt något med dom </3



drar till stallet och ska rida på pollarna, hoppas det blir lika roligt som förra gången då jag red barbacka på Nelly Styrde henne med en hand och höll Emerson i den andra. Hela ridturen lät så här "proo, smack* smack*, Men helvete, WALLE, omg, Hästjävel, SERIÖÖÖSSST, det är inte sant, gå över på den andra sidan... tönt häääst, KOM DÅÅÅ!" och en massa jävla skratt HAHAHAHAHAH :) let's go for it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback