DRÖMMAR


2010-09-13 – 13:37:50

Jag har dom senaste dagar/veckor drömt jätte konstiga drömmar, kommer ihåg dom varje gång jag vaknar..
Någon dag förra veckan så drömde jag att jag var en fågel/örn nått liknande som skulle få hjälp av människor att flyga mina ägg till mitt bo.

Jag slog upp fågel och örn i en sån där bok som kan tyda drömmar.

Fågel: Upptäck dina förmågor och din kraft och dina vingar skall bära dig. Din gåva är självförtroende.

Örn: Var dig själv. Visa andra vem du är. Den sanning som uppdagas för dig skall du lära ut till andra. Din gåva är att sprida visdom. - Här gäller det att först våga vara dig själv. Du är en lärare och det du lär dig skall du också lära ut. Örnens budskap är att föra traditioner vidare och att hålla dem vid liv.

Och inatt så drömde jag världens konstigaste dröm.. Jag drömde att mamma sa till mig att vi borde skaffa en hund.. Sedan helt plötsligt så stod jag på xc90:n rädd som fan för att inte bli ihjälbiten av hundar.. Stod hundar nedanför och försökte hoppa upp och bita ihjäl mig, jag sparkade på dom för att dom inte skulle komma upp.. Fett kans dröm. Jag slog iaf upp hund.. och hund säger så här.

Hund: Släpp in vänskapen i ditt liv och låt ditt hjärta tala. Öppna ditt hjärta för omvärlden. Din gåva är goda relationer med omvärlden - Hundallergi eller rädsla för hundar, Rädsla för att någon skall komma dig inpå livet, rädsla för vänskap, rädsla för att öppna hjärtat, omvärlden hotar dig. Nya människor kan te sig hotfulla m.m Bejaka hundarnas budskap och allergin läker och rädslan försvinner. Hundar stärker dina relationer med omvärlden.

Haha känns som att drömmarna försöker säga mig något! (?)


Kommentarer
Postat av: Sebbis

sa jag att vi borde skaffa hund? eller va?

2010-09-14 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback