I have fire in my hand.


2011-04-12 – 01:40:15

Fick ett litet roligt mejl idag på facebook av min gamla lärare, Så här stod det:

"Hej Britta! Har förstått att du går mediaprogrammet och att du dessutom är grym på photoshop :). Nu är det så att vi ska ha elevens val 30/5-1/6 (mån, tis,ons) och tänkte kolla med dig, om du skulle ha möjlighet att hålla i ett pass runt just photoshop. Tanken är att ett val skulle vara just foto, och de som väljer det ska fördjupa sig i det tre dagar. Kanske nån fotograf som ger tips på hur man tar bra kort, och så någon som visar hur man kan fixa med korten. Ifall du inte har möjlighet/lust kanske du kan tipsa mig om någon man kan kolla med.

Hoppas att allt är bra med dig. Är det i år ni tar studenten? Tiden går så ruggigt snabbt :)"

Kommentarer
Postat av: aamaandaa :)

SV; Aa, eller hur men jag har inte så bra kamera så när man tar av blixten blir det jätte dåligt :(

Men ska önska mig en systemkamera :D



puss & tack för tipset!♥

2011-04-12 @ 08:39:36
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback