Dumma sommarj*vel, kom tillbaka!


2011-08-17 – 12:49:39
Nu är det slut på sommaren och har börja kolla runt på lite varmare kläder, Vilket jag tycker att hm har fått mkt av. I totally LOVE jeans västen.... Sjukt snyggt med en skjorta under. Undra om dom har Hm här i Piteå, Vilket jag hoppas!!! Så ska jag köpa den på dirren, kostar 299kr!

Btw, idag va det "första dagen i skolan" Roligt att vi är 5 st i klassen som kommer från Övik x'D 4 st som gått media på park.. 2 st killar resten tjejer. Vilket kanske va lite tråkigt enligt mig. Men alla verkar sjukt trevliga och jag längtar tills man får börja arbeta. Alla datasaler i skolan har Imac datorer.. Lyx eller vadå? Give me some!

Och ikväll blire fest =D

(Alla kläder är från Hm.com)

Kommentarer
Postat av: S

Oh! Hoppas ni får det bra där uppe.. (:



Snygga kläder, vill ha allt typ gillar modet nu.. Har dock rödtröjan :3

2011-08-17 @ 22:41:27
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback