Ska du till Sundsvalls Gatufest i helgen?


2011-07-05 – 17:21:23
DÅ är jag avundsjuk på dig!! för det är riktigt bra artister som ska dit i år. Lätt värt pengarna!

Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder


Timbuktu – Resten av ditt liv


Petter – Baksmälla & September


Hardcore Superstar – Moonshine


Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan


Oskar Linnros – Genom eld


Kapten Röd – Stjärnorna Finns Här


Movits! – Fel del av gården


Ison & Fille – Jag Skrattar Idag


Jason Derulo – Whatcha Say



MEN....
Medans ni är där så är jag här





Så jag klagar då fan inte :D !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sebbis

Ska du på Sonisphere? Cp, nu blev jag jävligt avis :x

2011-07-05 @ 17:46:12
Postat av: BIPPAN

Ja det ska jag :D

2011-07-05 @ 17:50:27
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback