Dreams.


2011-06-14 – 17:00:00
I detta inlägg skrev jag om min dröm om skatan och att jag någon dag efter stötte på en likadan. Har också drömt om en mås, Slog upp det i min "drömbok" och jag gillar att allt typ håller ihop. Allt handlar om mitt självförtroende, och jag är ju tjejen med sämst självförtroende evö.

Fågel Upptäck dina förmågor samt din kraft och dina vingar skall bära dig. Min gåva till dig är självförtroende.

Skata Du har förmåga att skapa skönhet överallt just genom att du älskar det vackra. Min gåva till dig är att skapa skönhet i din värld/världen. Du skapar skönhet genom att först känna kärlek- eftersom skönhet föds ur kärlek. Skatan kommer som en bekräftelse på att skönhet kommer att infinna sig i ditt liv. Med andra ord, Har du något du oroar dig över och skatan kommer i din väg, släpp din oro, skönhet kommer att infinna sig. Ditt problem löser sig.

Mås Dina vingar bär dig vart du vill, så lita på dig själv och din egna förmåga. Min gåva till dig är att känna tilltro till dig själv. Med andra ord, tvivla inte. Känn hela tiden tillit och du når ditt mål.

Jag mötte skatan på väg till mitt jobb och som det står i beskrivningen till skatan "Har du något du oroar dig över och skatan kommer i din väg, släpp din oro, skönhet kommer att infinna sig. Ditt problem löser sig"
lite läskigt ändå ;o ^^

Me and my tattoo by pulver/Mr zid's tattoo

Kommentarer
Postat av: Karin Sjölund

Jag drömde en as cp dröm inatt, jag drömde om att jag hade en stor spindel i örat och den var någon som skulle ta ut den men sa att man skulle lägga handen över örat för då sugs det upp :s tänkte om du vill tyda den? :)

2011-06-15 @ 21:00:24
URL: http://www.kkarinsjolund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback