Littekul.


2011-06-12 – 16:00:35
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? aa
Gjort något riktigt dumt? nja, tror inte det
Gjort något du verkligen ångrar? vet inte, ja det tror jag väl.
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? nja
Fått din mamma att gråta? aa
Slagit ner någon? så stor som jag är ja..
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej!!!!!!!!!!!!!
Dricker du? kan hända
Vilka kläder sover du i? pyjamas
Vad hatar du verkligen? dom som tror att dom är något och dom som är falska.
Varit kär? ÄR!
Är du ensam nu? sí
Vill du gifta dig? massa år framåt.
Vill du ha barn? om 10 år, ja.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? förutom jag? hjalmar
Såg dig gråta? hjalmar
Fick dig att gråta? matte nationella
Du delade en dricka med? anna
Du gick på bio med? johan, emma och hjalmar. pardejt.. he he
Skällde på dig? minns inte
Sa någonting till dig och vad var det? inte illa va? min bror när han flashade sina 500ringar

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ne
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Haft sex? nej
Köpt någonting? blåbärs cheesecake på waynes
Sjungit? nej
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? ja
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? givetvis

HAR DU NÅGONSIN


Varit medvetslös: Nepp.

Hånglat med nån riktigt ful: Hahahahaha Jaaaaaaaaaaaaa xD
Hånglat med fler än 50 pers: Ne!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nepp, playigt enligt mig.
Gjort något riktigt dumt? Ja det har jag.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, alla har väll gjort något dom verkligen ångrar.... eller?
Åkt ambulans? Nej, och det vill jag aldrig göra!
Åkt polisbil? Nej :D
Gjort nåt olagligt? ..... Maybeeeee? ;)
Fått din mamma att gråta? Nej, eller det kommer jag inte ihåg. Isåfall bara för att hon är stolt :)
Slagit ner någon? Ne, men varit nära.. men som tur har jag ej gjort det :)
Sagt jag älskar dig och menat det? Har aldrig sagt det ordet till någon förutom till min katt och kamera dåra.
Tar du droger? Men nej! ;s
Dricker du? Dricker vadååå?
Vilka kläder sover du i? Oftast sover jag i tröja & trosor.
Vad hatar du verkligen? Falska människor, Mobbare och folk som tror att dom är så mkt bättre än alla andra.
Varit kär? I'am! 
Är du ensam nu? Nej, sitter på jobbet. Skulle försöka sluta 3 men precis när jag skulle gå kom det ett gäng och ville spela laserdome ;(
Vill du gifta dig? Ja! Men om flera år framåt! 
Vill du ha barn? Aldrig i hela mitt liv att jag ska ha barn dom är jobbig och snor mina pengar ;) haha skoja.. ska iaf inte föda ut det! Skulle kunna adoptera faktiskt :)

 

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Jocke.
Såg dig gråta? .. 
Fick dig att gråta? ..
Du delade en dricka med? Pappa
Du gick på bio med? Jocke, Julia och henke. Fast and furious 5. AS BRA!
Skällde på dig? Pappa.
Sa någonting till dig och vad var det? "Jag kände på mig att han var vaken - Frida"


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU


Gråtit? Ja, till filmen upp!
Kramat någon? Jeu.
Haft sex? Nej.
Köpt någonting? Ett frisco jävla mål på Max... Gott så innehelvete :)
Sjungit? Japp! "I got the pooooweer"
Saknat någon? Ja.


JAG HAR

Digitalkamera? Jajjemen,
Systemkamera? Japp :D Canon eos 7D
Telefon på rummet? Ja, Världens drygaste telefon.
Egen dator? ofc.. vem har inte liksom? ;)
Könssjukdom? Har dom alla.............eller? ;) 
Bra kompisar? .. Bra... dom är bäst!

 


Kommentarer
Postat av: Greger

haha undra vad olagligt du har gjort:P

2011-06-12 @ 16:46:46
Postat av: sannah

Cool blogg:D

2011-06-14 @ 09:52:40
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback