Borta bra men hemma bäst.


2011-06-20 – 14:34:41
Då är man hemma från Metaltown då, Det va riktigt grymt. SPÖREGNADE båda dagarna dock :( jag kan inte föreställa mig hur jävla grymt det hade varit om det inte hade gjort det. För vi hade ju ändå roligt även fast vi hade otur med vädret. Har några bilder och tusentals filmer att visa er. Men ska först klippa ihop filmen och få lite bilder av Sandra så. Vi bodde på Metaltowns camping och fick oss några schyssta grannar, dom älskade våran dialekt.. En av dom blev as förbannad på oss för att vi eller rättare sagt jag sa att thåström suger. Han blev sur på oss för att vi inte skulle se At the gates, och se system of a down ist för soilwork och frågade vafan vi gjorde på Metaltown om vi inte skulle se dom.. Då är ju frågan vafan han gör på Metaltown om han gillar thåström. Han blev riktigt jävla förbannad xD hahaha det va kul när julia skrek på honom "DU KAN INTE KALLA OSS FJORTISAR OM DU INTE KÄNNER OSS"  På hemvägen så stannade jag och julia  till på ett badställe och badade (julias halva röv syntes när det kom en fiskare, mums). Det va varmt i vattnet även fast det typ regnade :) Tog också mitt "kör rekord" körde 80mil på dirren :D

Banden vi såg:



Avenged sevenfold
Riktigt jävla grymt.. Helgens höjdpunkt!!! Lite synd att han var jätte förkyld (vad han sa) men det gick bra för han ändå och dom var grymmast! "for those who never have seen us live, welcome to the family"





Volbeat
Dom var bra live, men dom var det sista bandet på lördagen när det regnade som mest så vi såg bara lite av dom + så var dom 20 min SEN! så vi gick efter ca 45min eller nått. Men vi hörde dom jätte bra från campingen ändå :D



System of a down
Dom var riktigt jävla bra live. Lika bra live som Avenged Sevenfold. Har inte lyssnat på dom så jätte mkt och fick höra hur många pepp och bra låtar som helst! Gryymmttt vareeee..

Sedan så såg vi
Escape the fate
All that remains
Parkway drive
Korn

Kommentarer
Postat av: Julia

haha fyfan vad ös ändå ! jävla trosor som inte kan hålla sig uppe haha XD

2011-06-20 @ 17:10:28
URL: http://julialu.blogg.se/
Postat av: izabell

Åh A7X <3 Dem var verkligen höjdpunkten :D kom typ på fjärde raden och mot sidostaketet så fick några epic pics :3

Fortfarande besviken över att jag missade mina favoriter dock :(

Fick du några bilder eller sånt på ETF? (AAA)

2011-06-22 @ 15:27:47
URL: http://pinkobsession.blogg.se/
Postat av: Linnea

ASSÅ ÅH JUST NU HATAR JAG ALLA SOM VAR PÅ METALTOWN ELLER ENS VAR I NÄRHETEN. :c

Jag ville se Escape the Fate. Men nähe. Nä.

2011-06-24 @ 00:09:17
URL: http://hsls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback