Lite Junkyard, HM, Kandee, en Iphone och sommar tack?


2011-03-02 – 19:39:07

Detta skulle inte vara helt fel att bära i sommar, nejdå.. för i helvete moder jord, ge mig sommar NUUUUU-U-UU!
Sedan var jag in till Mr.Zid idag och skulle tatuera mig, dock svarade inte tatueraren som hade tid i telefonen men om han hade gjort det hade jag haft en (hemligt) tatuerad på kroppen min.. hade ju inte vart helt fel det heller! Tror jag bokar tid för tatuering nästa månad eftersom tatueringen kommer gå på 1000-1500 kr + bokningsavgiften som ligger på 500kr, och ska ju till sthlm om 17 dagar och bränna pengar därnere.
Ni får dock inte veta vad jag ska tatuera för det får ni se när den sitt på hö-hö..


och lite sommar musik som Save Tonight med Eagle Eye Cherry.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Najs stil!

2011-03-02 @ 20:58:04
Postat av: Kak

Snyggt där! iphonen är kung, nagellacket med - och kawasaki skorna är fan underbara. Tveka inte på något av dom tre! ;)

2011-03-02 @ 21:26:23
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Julia

Du ville väl inte ha ngn touch telefon ;)? ska du tatuera det du sa igår ?:)

2011-03-03 @ 00:17:39
URL: http://julialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback