Pälskling.


2011-03-31 – 02:06:57
Asså seriöst, jag förstår inte personer som sitter bakom ratten som kör över 50km/h förbi en häst & ryttare. Idag när jag och syrran red kom det en bil i minst 90km/h asså ni skulle sett hur jävla fort det gick. Inte för att våra hästar bryr sig. Men jag bryr mig som fan. Tänk om hästen helt plötsligt skulle få för sig att hoppa ut mitt i vägen när bilen är 2-3 meter ifrån. Då hinner inte den bilen stanna och då SPLAAAASSSH. Det är sjukt hur dom där jävlarna tänker. Jag blir så förbannad!!! Då dör ryttaren/hästen och förmodligen bilföraren som också får hästen på framrutan. Personen lär ju inte må så jävla bra efter det heller.. Körde iaf upp fingret och pekade fuck you hårt som fan när han körde förbi. Jag halft dog av hans min, och ska iaf från och med idag peka fuck you till alla bilförare som inte saktar ner. För mer än det kan jag ju inte göra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart står dina hästar? :)

2011-04-01 @ 22:05:25
URL: http://julialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback