Sweden rock shop.


2011-03-31 – 18:16:29
1. Skinnhandskar med nitar kan vara hur snyggt som helst till rättklädsel. Har ett par röda i love them.
2. Hur cool är inte den där kepsen då? :o Jag vill ha den, skulle passa hur bra som helst nu till sommaren ;)
3. Skulle vilja sova  hela tiden om jag hade det där sänglinnet ;ooo
4. Nästan så att jag skulle vilja ta hål i läppen igen bara för att få se hur den där piercingen sitter på läppen min. Tror det skulle vara hur coolt som helst :D
5. Vill töja örat!

+ så finns det nitar i påsar att köpa där i 25 pack 59kr, vilket jag kommer köpa till sommaren och sätta på jeansshortsen. Tagga sommar!

Kommentarer
Postat av: S

m2 ang. töja örat o nita shortsen!

Styling dag?

2011-04-01 @ 00:08:01
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback