Sånna här bilder får mig att undra vart i helvete jag tagit vägen..


2011-05-31 – 02:28:57

Och dom får mig att må dåligt, får mig att inse att tiden faktiskt går så otroligt jävla fort..

hejdå , nu far jag till Thailand (: ha det såå bra här hemma i kylan .. !!<i>Southmountain</i> <b>x2</b><br />Jag överlevde helgens jobbande , tumme upp för det!!<p>happ , d&aring; var man hemma igen&nbsp;&nbsp;<strong>:(</strong></p> <strong>18 &aring;r idag! [:</strong><p style=
<p>&Aring;h vad man saknar sommaren nu , pallar inte kylan ;P</p>
<p><span style=
<p><span style=
Tack alla för igår :) puss
<p style=
Vilken färg ska jag ha på mitt hår, nu vill jag att alla ska svara behöver hjälp kan inte välja ;S :) Mörkbrunt eller Svart ?
Det är bilder som jag tagit från bilddagboken som i nuläget inte heter bilddagboken längre.

Kommentarer
Postat av: S

omygad, ja. Det var längesen. Minns när man bara var inne på Bilddagboken asså.



oh herreje vad ful bild! X''D

2011-05-31 @ 13:55:02
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Vad heter du på bilddagboken? :D

2011-06-02 @ 17:57:59
URL: http://hsls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback