Jag hatar mitt liv.


2011-11-04 – 19:56:11
Rubriken talar.
Just nu gör jag det. varför?
jo det ska jag tala om för dig. Det är nämlingen så att jag har gått och blivit förkyld!!
Snor i näsan började det med, sedan blev det utanpå näsan och NU, nu känns det som att jag har fått
snor i hjärna också!!! Det är fredag och jag har köpt chips, julmust, choklad  och till middag kryddad kyckling med pommes wook och godaste beasåsen evööör. Och det värsta är att ingenting av det jag ätit och håller på att äta smakar någonting. Jag är så ledsen och så besviken över mitt liv nu.


försöker se nöjd ut! but im nottttttttttttt

Kommentarer
Postat av: s

Aaaaw. Allt lät ju svingott! Julmust limsom :( hoppas du kryar på dig snart (:

2011-11-04 @ 23:30:53
URL: http://Laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: Anna T

Ååååh jag är i samma sits, tänkte chilla eller festa ikväll åsså hostar man och snorar osv osv.

'Krya på dig!

2011-11-05 @ 13:29:25
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback