Någon har rivit bort klisterlappen som täckt världen.


2011-11-24 – 12:09:38
Va ett tag sedan jag uppdaterade känner jag. Har haft så mycket i skolan. Grupparbete om facebook, Stort grupparbete om tjejkvällen i piteå som vi ska göra hemsida, logga och alltihopa. Sedan ska vi göra ett eget magasin och en hemsida till www.Folderbin.se... Jag är äntligen typ klar med folderbin, Kan visa den när vi redovisat den då jag är KLAR! huhu :)


Det va ett tag sedan jag använde min sminkpalett känner jag när jag kollar på denna bild från typ förra året. Blev ju rätt duktig ett tag och har nu typ tappat allt xD Saknar min näs"piercing" haha. Tyckte jag passade rätt bra i det ändåå?..

Det är fest i helgen eftersom min kompis Sandra fyller 20. Så far hem till övik i helgen igen :) Fast kommer ändå få sakna när jag kommer hem eftersom min fina Joakim stannar kvar i piteå buuh, i'm so in love with that boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback