Pretty, lonely place.


2011-11-13 – 14:27:59
Photo by bippan.

Fett gammal bild som jag tog i sommras med Julia och häst huvudet i fina Idbyn.
Lite kort om helgen, den har varit hur bra som helst. Hunnit varit hos hästarna, träffat kompisar, varit med familj och festat med bästa tjejerna Malin,Sandra och syster Lisa ♥ Den kvällen var hur bra som helst till det va någon tjej som kallade oss "bitches" för ingenting. Nu när jag tänker på det så var det ganska töntigt att vi ens reagerade på det och blev sura.. Varför bry sig om den där häxan och vad hon säger? hon känner ju inte ens oss ;o Men det är som i fyllan, jag och Malin taggar varandra för dummheter och ska gå och snacka med henne? "Vi är inte döva" blablabla.. haha vi är så awesome! ^^
Älskar mina vänner något jävulskt ni är bäst tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: S

LÖVVVVV! åk inte till Piteå igen! du kan stanna här!

2011-11-13 @ 22:30:24
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback