Detta vill jag ha hängandes på min vägg.


2011-09-15 – 22:25:53
I fucking lovEEE tecknade superhjältar. It's so fucking awesome.. Hade lätt beställt dom här och några 30 till bara jag hade pengar. I den största storleken med ram (vilket jag vill ha) så kostar en tavla över 1000kr :o 
Har även idag varit och lyssnat på musik 2orna som spelade 30 seconds to mars spelning, Trodde dom ärligt skulle suga. Men dom var as duktiga :o Blev dock lite chockad och besviken att dom inte körde låten The kill......

Imorgon äre Fredag, Då äre fest nere på bäckis och på lördag blire en liten "festival" i Luleå som jag ska dra på bara för att Movits ska dit..  kommer blir så jävla Awesome. Har velat se dom hur länge som helst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt niciga tavlor ^^

2011-09-16 @ 00:10:02
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/
Postat av: S

vi ska ösa.

snygga tavlor!

2011-09-16 @ 13:49:20
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback