Eldsjäl.


2012-04-21 – 15:14:33

Var på en spelning för nån dag sedan som hette Eldsjäl, som var en musik föreställning där hon spelade upp sina 12 egen skrivna låtar och till dom där 12 låtarna så var det 12 konstnärer som fick göra ett "konstverk" till varsin låt. Och jag fick äran att göra ett "konstverk" till låten "eldsjäl" som sedan visades under spelningen till den låten. Det var så kul att få höra låten och samtidigt se sina bilder på en jätte stor skärm. Hon var så duktig och låten va jätte bra, alla låtar hon sjöng va verkligen jätte bra :) hann dock inte höra alla hennes låtar eftersom jag skulle iväg och vara publik på en inspelning. Så nu har jag gjort en tumblr där jag bara lägger upp mina arbeten och bilder jag fotat. Gå in och kika vettja, www.brittasoderberg.tumblr.comwww.bippuz.tumblr.com så lägger jag upp bilder jag inspireras av och tycker är snygga, finns dock några bilder som är mina där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback