Äntligen.


2012-12-01 – 16:30:47
 
Känns som man levt i sin lilla bubbla nu i några veckor pga allt skol arbete vi fått, men äntligen så är vi klar!! Harvest är det arbete jag jobbat med nu dom här veckorna. Vi fick i uppdrag att göra en grafisk profil till ett ekologiskt & miljövänligt matvarumärke... Kändes så skönt att komma hem igår och känna att man behöver inte göra någonting alls, råka somna i sängen när jag såg på tv kl 8 och sov till 12 idag. Behövde verkligen den sömnen eftersom de inte varit så mkt sömn denna vecka!
 
När de var dags för redovisning av konceptet så fyllde jag såklart mina burkar ;-) Ställde lingonsylt burken i kyllskåpet när jag kom hem, pappas hemgjorda sylt. Den passade väldigt bra där heheh.. 
 

Kommentarer
Postat av: S

Oj, det verkar ha varit ett stort arbete! Men sjukt snyggt blev det :O

2012-12-02 @ 00:43:33
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback