Hemavan / Tärnaby.


2012-02-06 – 13:53:37
Här har vi lite bilder från när jag, Julia och Signe var på Student skit i Hemavan.
Det var sjukt najs att vi fick gratis boende och gratis mat när vi var där för Signe
har ju sina föräldrar som bor där. När vi anlände till Tärna så for vi ut och åkte lite madrass
som var sjukt roligt, man kände sig som barn igen.
På Torsdagen for vi till Norge och jag stod på två "ställen samtidigt" alltså en fot på Sverige
och en fot på Norge. Nu känner jag mig sjukt cool. Efter vi varit i Norge så var det party.
Torsdag skulle vara våran lugnaste kväll eftersom det bara var torsdag. Men torsdag blev den
mest keffaste, konstigaste, och fullaste kvällen. Vi alla 3 var sjukt fulla!
På krogen så spelade vi Sega Rally (eller jag gjorde medans jag hade signe och julia som hejjarklack)
mot en man i 40 års åldern, " Britt-Marie kör för Fa-AAN" som julia skrek till mig medans jag körde.
Jag tror det faktiskt var det som gjorde att jag vann ;) På Torsdagen var det också sjukt många
norrmän ute, vilket inte kändes så lyckat när man så full man var skulle försökta snacka med dom.
Och prata engelska i fyllan blir svengelska. Fredagen blev det lugnt för min del, var sjukt bakis efter torsdagen.
Men på Lördagen så tog vi ett åk i backen och jag förfrös min näsa, men den klarade sig eftersom den sitter kvar.
Julia citerade "Du såg ut som Rudolf med röda mulen fast med vit näsa".
Kan ju säga att det känns skönt att vara hemma. Borta är ju bra men hemma är ju bäst, så är det ju alltid ;)
Vi har filmat jätte mkt och ska försökta lägga ihop en film sen. Vi får se hur det går. Nu ska jag försöka städa,
göra lite läxa och köpa lite mat för ikväll. bye.



Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha, fyfan va kul !!:D

2012-02-06 @ 18:11:29
Postat av: S

Oh men fett med coolt!

2012-02-06 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback