Hjälp har jag blivit vuxen?


2012-01-05 – 00:51:06
Älskar inrednings grejer, sitter och kollar på recept, sitter hellre med mor och dricker massa koppar te än att gå på krogen, börjat tycka bebisar är söta 0,o  och dricker med måtta.. whats wrong with me liksom? Jag hoppas det bara är för tillfället. Men något som jag fortfarande och alltid kommer älska är animerade filmer, tecknat, åka madrass och spela tv/dataspel. DET KOMMER DU: VUXENHET, ALDRIG KUNNA TA IFRÅN MIG SÅ FUCK OFF haha
grejerna ovan kommer från åhlens och indiska.

Kommentarer
Postat av: Malin

När jag läser det är har jag lust att supa dig under bordet... GE DIG!!!!!

2012-01-05 @ 02:17:55
Postat av: Anna T

Jag måste fan ta å bli lite vuxen jag med..

2012-01-05 @ 11:30:04
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Sebbis

Du kan fortfarande vara vuxen och barn på samma gång, it's pretty sweet :b

2012-01-06 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback