Min midsommar.


2012-06-24 – 01:48:16
Här kommer min midsommar i några bilder som Julia fotat, kan bara säga att de va den bästa midsommaren jag haft iaf. Vi var hemma hos mig festade, lekte, grillade och hade de jävligt bra. Om ni undrar varför alla har en massa konstiga skyltar runt halsen äre för att jag och Malin gav alla gäster en karaktär dom skulle vara under kvällen (till kl 10) och även en uppgift som dom skulle göra. Jag fick karaktären "mohammed" och min uppgift var att varje gång jag skulle säga något så skulle jag börja med att säga "visserligen är jag en idiot men.." haha, alla spelade verkligen sin karaktär as bra! Men vi fick en vinnare och det var emma som fick spela kissie ;-) Vi blev upp till 26 pers och kvällen blev verkligen as lyckad, bara en massa sköna och lyckliga människor. Ingen som bråkade, inget skit snack eller något som gick sönder. Kunde inte ha vart bättre!! Hoppas ni haft de lika bra dom mig :)


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Önskar ja hängt på dig!
Inte för att midsommarn vart dålig :P haha men de vart liksom inte "midsommar" och ni verkar ha haft himlarns kul :D

Svar: Jaaa :-) kanske någon annan gång :-)
Britta Söderberg

2012-06-24 @ 11:46:22
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Ja jag blir hemma hela sommaren ^^

2012-06-25 @ 17:26:21
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback