Nu fotas det.


2012-11-06 – 13:26:22
 
Har nyligen varit och fotat en dansare med Signe, och när vi skulle hem så vare typ värsta "fin vädre" så vi fick lov att stanna till i skogen och fota den fina frosten och dimman. Igår så fotade jag också Kajsa som går i min klass, fotade till en skol uppgift. Kan lägga upp någon bild senare. Va jätte fint soligt väder igår, fast väldigt kallt. Vi frös typ ihjäl dock, men det var roligt! Glömmer ibland bort hur roligt det är att fota. Om 20 minuter så ska jag till frisören och klippa/färga håret, läskigt... Har inte klippt eller färgat mig sedan januari-feburari :o snacka om slitet långt hår nu, med fet utväxt... haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback