THOUGHT OF ALL OF THE PEOPLE, PLACES AND THINGS I'VE LOVED.


2013-04-27 – 13:26:12
 
 
 

 
Jag vet inte vad det är med mig idag, det är som att jag har fått i mig något lyckopiller om man tänker på hur jag mådde igår. Tror att gårdagens "har ingenting att göra dag" fick mina tankar att flyga åt alla håll. Men idag, sedan jag vaknade upp har jag verkligen skrattat åt allt. Åt katten, åt folk på facebook, åt tjejerna som gråter på topmodell, åt folk som dog av demoner på supernatural x) åt allt, och det är liksom inte lågt jag skrattar när jag skrattar heller... I'm feeling good bro' haha. Sedan så tittade jag på gamla bilder från i sommras och hittade.. ja... en bild på när jag sitter ner i gräset och det ser ut som jag brytit benen. Tror det är min pappa som fotat den bilden, vem annars liksom? Pappa tar alltid sjukt konstiga bilder. Då man är som fulast också, haha. Men bruna fina ben hade jag iaf. Sedan fick jag bara lov att lägga upp en bild på Silence, tycker den där bilden på henne är så mysig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback