Bildredigering.


2013-02-02 – 20:43:00
 
Går att fixa en bild så otroligt i Photoshop, gud välsigne de där programmet alltså. Vet inte vad ni tycker, men jag tycker iaf den redigerade bilden är så mycket trevligare. Inget gegg runt munnen eller runt benen. Sedan ser de ut som de är en solig sommar dag jämfört med innan, där bilden är lite dassig och tråkig.
 
Ikväll så har jag och jocke blivit bjudna på middag på Challenge av Jockes föräldrar.
Typ det godaste jag ätit på flera månader känns det som. Har nyss kommit hem & nu
sitter jag och leker med omslaget till mitt egna magasin, läxa så där på en Lördag.
Man känner att man valt rätt utbildning alltså. Så himla kul det är :)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Riktigt snyggt! :)

Svar: Tack :D
Britta Söderberg

2013-02-02 @ 21:42:11
URL: http://misslotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback