Döende.


2013-02-27 – 12:11:00

Har gått och fått halsfluss, har aldrig haft de förut. Min ena halsmandel är typ så stor att den nu börjat synas på utsidan, typ en bula på halsen haha nämen. Detta känns som de värsta jag varit med om xD Kan inte svälja för då känns de som de kommer en kniv skärandes i halsen. Igår hade jag oxå 38.8 i feber, varför ska jag alltid bli sjuk när vi har så mkt i skolan.. Snacka om att man blir less :(

Är de någon där ute som vet något bra sätt som lindrar halsont? Något annat än pencelin? Så får ni gärna dela med er :)

 


Kommentarer
Postat av: SA

Vet bara typ att man ska gurggla med saltvatten. Men det är ju vid mindre halsont... Krya på dig!

Svar: okej :) får prova det :)
Britta Söderberg

2013-03-02 @ 19:13:01
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback