30/1


2013-01-30 – 20:23:00
 
Kom ett paket som jag hämtade ut idag. Från HM. Ett par döskalle leggings och en aprikos tröja som på bilden ser orange ut. Tröjans tyg kändes lite konstigt, men jag gillar den. Har nu ikväll suttit och skissat upp alla sidor som ska finnas med i mitt egna magasin, har nu valt att jag ska göra ett hästmagasin. Vad tråkigt tänker ni nog.. Men tror de kan bli ganska kul när man då är hästintresserad, kan använda mina egna bilder och även för att i dagsläge finns det så jävla fula hästmagasin. Man vill typ spy när man ser dom, haha. Så nu har jag resten av kvällen att bah chilla, äta choklad och se på Pretty little liars.. köng.. 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gud vad gott med choklad ! Snygga kläder btw :)

2013-01-30 @ 20:24:58
URL: http://julialu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback