Hm.


2013-01-22 – 14:32:57
Fick hem en hm katalog idag... 
Vilket jag aldrig brukar kolla i eftersom jag tycker hm blivit så tråkigt. Så jag tänkte att jag kunde ju ta och kolla i den där katalogen eftersom det alltid är trevligt att läsa något medans man skiter. Fick sådär en liten halvchock när jag såg att det fanns nästan för mycket i katalogen som jag ville ha. När pengarna rullar in blir det nog att beställa, iaf dom där underbara leggingsarna, har sökt sånna där leggings länge sen jag såg ett par på modekungen som kostade runt 350kr :& och dessa endast 99kr... Sedan va det väldigt synd att jackan längst upp med skinn armar inte fanns i min storlek, fuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback