Infinity.


2013-01-22 – 23:46:00
 
Photo by bippan
 
Snacka om att jag har lite att göra nu när vi varit ledig så mycket. Det enda jag gör är sova, titta på serier, sitta vid datorn, promenera, äta, bajsa och prutta sen äre repeat som gäll på det. Mycket tid att sitta i photoshop och leka med gamla bilder iaf, plus på det. Men längtar litegrann till skolan börjar för då börjar vi en kurs som heter magasindesign, ska bli sjukt kul de. Nu ska jag proppa i mig 2 äggmackor sedan börja se en ny serie.... pretty little liars, nån som ser den? .. bra? 

Kommentarer
Postat av: julia

Den är bra , men andra säsongen var sämre ;)

2013-01-23 @ 00:33:58
Postat av: Annika

bajsa och prutta hahahah skön du är

2013-01-23 @ 00:55:21
URL: http://nikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback