Jag var så full så jag föll med huvudet före.


2013-01-27 – 00:44:13
 
Igår var det party like a rockstar som gällde med det sköna gänget ♥ 
Vi spelade ett eget gjort ölspel som var as kul haha! Blev ganska så onykter igår och fattade inte så mycket. Men kändes som att det behövdes litegrann, att bah flippa ur. Ramlade också i trappen med huvudet före, det gjorde inte alls ont. Men idag så känner jag värken i huvudet, nacken, axlarna och svanskotan kan typ inte sitta riktigt. Fattar verkligen inte hur jag ramlade som för det minns jag inte, minns bara att jag låg där på golvet och döskrattade och hade julia vid trappen som typ också höll på att ramla pga allt skrattande. Måste ha sett ut som en äkta fyllegris.. Men hade det verkligen jätte trevligt igår och idag är de verkligen bah chillmode som gäll.. hur skönt som helst.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback