VARIT MED PHOTOSHOP HELA DAGEN.


2013-07-29 – 19:32:00
Har suttit och lekt med lite förpacknings design idag. Hade som skoluppgift att göra en grafisk profil till en ekologiskt matvaruföretag för ett bra tag sedan, Då såg min design ut så här så valde att leka lite med den "uppgiften" och resultatet har du nedanför. Gjorde även om loggan... Bytte också ut texten, dock har jag inte skrivit texten själv utan den är från ett havregryns paket som jag har hemma.. Så det är vad jag suttit och gjort sedan jag klev upp ur sängen ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Du och ps verkar höra ihop. Love story.

2013-08-08 @ 13:56:16
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback