Gårdagen.


2013-03-23 – 17:31:44
Igår var det som sagt fest. Hade jätte kul och det kom as många till festen. Va helt fullt i den där lilla lägenheten. Kanske blev några glas för mycket som jag känner av idag, haha x) köpte mig en kycklingrulle men fick inte i mig så mycket av den. Men nu ska jag iallafall få åka bil till coop och då ska jag köpa en massa godis och bah slappa hela kvällen. Blir att se på en massa serier så som pretty little liars, vampire diaries & once upon a time. Har nu sett alla säsonger av true blood, lite ledsen i ögat över det. Vill ha mer nu, orkar inte vänta på att det ska komma ut nytt. Alla som inte sett den serien borde göra det :D


Kommentarer
Postat av: SA

true blood är så bra!
once up on a time såg jag tills de fick reda på att de var seriefigurer och vampire diaries såg jag också mycket på men inte nu..... funfact

2013-03-26 @ 14:12:24
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: SA

true blood är så bra!
once up on a time såg jag tills de fick reda på att de var seriefigurer och vampire diaries såg jag också mycket på men inte nu..... funfact

2013-03-26 @ 14:12:24
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback