"Jag vet inte… Om jag vill leva mer"


2013-03-15 – 14:36:15
Var ett tag sedan jag skrev här men har verkligen haft fullt upp i skolan. Har haft skola varje dag börjar klockan 9 slutar vid 3-4 och efter det sitter man i skolan till efter 12 på natten och jobbar med magasinet, går hem och lägger sig direkt och upp samma tid. I onsdags var jag och Hannah i skolan till halv 5 på morgonen och jobbade med magasinet eftersom de skulle skickas in till tryck på torsdag, igår alltså. Så har äntligen lämnat in magasinet, har en dålig känsla över att de är nått som är fel. Hade verkligen vilja sitta och jobba med magasinet en vecka till. Rubrik citatet var något som jag sa 10 000 gånger igår kan jag lova, jag skrattade och grät samtidigt för att allt jävlades, rebecca och fiona var där rihanna skulle vara och allt bara flög omkring. Tror det bara är dom i min klass som förstår vad jag menar när jag skriver så där x)
 
Men ska verkligen bli spännande att få magasinet i handen. Har beställt två stycken, Hoppas verkligen att allt ska vara perfekt nu!! :D Efter denna vecka har jag verkligen ont i svanskotan av allt datasittande, och tror inte det bara är jag som känner så haha. Ikväll ska jag och tjejerna festa och fira för att vi är klara med magasinet. Var längesen jag festade så är ganska så pepp på det! :) Så nu ska jag klä på mig och promenera ner till stan och köpa något gott att dricka. 

Bjuder också på några bilder som jag fotade då jag var hemma. Har hemlängtan nu!
Stalldörren, Emerson och söta Laika som är lika vit som snön. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback