Ta en titt i mitt magasin.


2013-03-23 – 22:36:28
Nu ska jag äntligen visa er mitt magasin, om ni går in på länken nedan så finns det en PDF där ni kan ladda ner magasinet (vet inte hur jag annars ska kunna visa magasinet, orkar inte lägga in alla sidor för sig här på bloggen eftersom det är 56 sidor. Ganska jobbigt). Kan nog ta ett bra tag eftersom filen är så himla stor ^^ Det är bara låsas text med i magasinet och alla bilder som är med i magasinet är lånade. Eftersom vi endast skulle designa så behövde vi bara lägga in placeholder text. Finns några texter som jag skrivit själv dock!

Magasinets innehåll är skräddarsytt för en ung, trendig målgrupp mellan 18-30 år som är intresserad av musik, shopping, mode, smink & skönhet. 

 
Tanken med magasinet är att det ska vara ett magasin som handlar om musik/artister, skönhet & mode. Man ska kunna läsa om artister och hur deras liv såg ut innan dom blev så kända som dom är idag och hur dom tog sig dit . Artisterna ska ge tips på hur man når sina mål och drömmar. Så att unga tjejer som är intresserad och har ett mål i livet ska kunna ta inspiration och hjälp av det som tipsas i magasinet :)
 
https://www.dropbox.com/sh/tabteulmf09qgfp/ipOA1OU3Jv


Kommentarer
Postat av: SA

Bra idé!

2013-03-26 @ 14:10:31
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback