PEACE.


2013-05-30 – 13:07:09
 
Kom nyss in från att ha suttit ute och druckigt kaffe och snackat med några fina människor. Det som står på schemat idag är städa, tvätta och packa för imorgon åker jag hem till Övik. Ska bli sjukt skönt att få komma hem till hästarna, familjen och vännerna. Känns som denna sommar kommer bli sjukt underbar och rolig även fast jag och min fina pojkvän kommer bo i från varandra. Han har ju som sagt fått jobb här uppe i Piteå... Nu ska jag laga lite mat sedan blir det städning och tvättning till klockan sju ikväll. Sedan blir det att fara till skolan och kolla på mediedesign åk. 3's utställning. Ska bli riktigt spännande att se! Bjuder även på en gammbild som jag skapade för ett bra tag sedan. Kändes som den bilden passade väldigt bra för en dag som denna! :)

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Skitfint!
Övik på sommaren känns jäkla fint, åker nog ner i juli 1-2 veckor

Svar: jamen menaru, det är awesome! :)Då får vi ta och styra ihop någon fest, missade ju förra gången ;/ :)
Britta Söderberg

2013-06-06 @ 14:52:01
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Sent svar men de tycker ja låter fin-fint :D kommer typ hem i slutet av juli!

Svar: yeah :D
Britta Söderberg

2013-06-15 @ 20:57:06
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback