STOCKHOLM.


2013-10-22 – 21:35:15
Hejsan allihopa. 
Kanske ska skriva att jag har nu flyttat ner till Stockholm i 2 månader för praktik på Oh My!  
Jag är inne på min andra dag som praktikant och har redan fått lära mig en massa saker. Idag fick jag sitta med lite kontorsmatrial som innehöll visitkort, kuvert och brevpapper. Har även fått lära mig en massa nya saker i Indesign som jag tidigare inte kunnat. Har fått placera in färdig text i mallar osv. Kommer att vara kung på programmet om 2 månader känner jag ;) 
 
Har för övrigt fått göra Halloween affischen till Kårens halloween fest. Dom ville ha ett spökslott och spökslott fick det bli. 6 olika bilder blev det att sätta ihop. Har inte suttit i photoshop och lekt med bilder på ett bra tag, men resultatet blev jag väldigt nöjd över. Tyvärr så har jag mina använda bilder på min mac hemma i Piteå så kan inte visa hur jag lagt ihop dom. Men det ska ni få se senare. Nu tänker jag äta min "barnmat" som jocke kallar det. Men jag kallar det kräm med mjölk. Sedan blir det sängen för är så sjukt trött och slut på efter all information som samlats på i huvudet mitt. hörs hej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback