Fugel.


2011-06-10 – 18:04:31
Jag seriöst dog imorse då jag såg en fågel, den stod och kollade på mig. Hur nära som helst. Den kollade på mig med dom mest sorgsna ögonen. Har aldrig någonsin mött ett par sådana ögon. Stod och kollade på fågeln länge och den stod och kollade på mig, till slut hörde jag som en röst innuti mitt huvud :S " ät snälla inte upp mig " sedan hoppade den iväg in i det höga gräset. Det sjuka är att jag bara för en dag sedan drömde om en sån där fågel, som jag var så nära, den räckte ut sin vinge till mig och jag fick ta på den och det kändes som att jag träffat den där fågeln förut, som att jag kände den. galet.. Ska läsa i min drömbok vad fågel betyder i drömmar så ska jag skriva det här på bloggen..
Har du drömt om något djur senaste ? isåfall vilket? kan ju då slå upp det djuret och se vad det betyder. Kan va riktigt intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback