Mina dagar.


2012-03-25 – 14:07:13
Lite snabb uppdate innan jag drar till stallet för att rida våra fina hästar.
Jag har för första gången efter operationen ridit, och det gick jätte bra!
I fredags så festade vi, firade Emma som fyller 21 år. Hade riktigt roligt :) köpt ett par jeans shorts på Gina som jag är "in love with" och även en silvrig stor döskalle ring (y)
Helt sjukt att man får veta dagen efter att det skett en våldtäkt i "örnparken" (ett gäng killar som drog in en tjej i parken och våldtog henne) och så gick jag och min pojkvän förbi där precis vid den tiden dom säger att det påträffade. Inte märkte vi eller hörde någonting då :o Sedan i början av denna månad har det bara 50m från örnparken skett en våldtäkt och dom tror att det är samma gäng.. Man undrar ju vad som händer med denna lilla söta och fridfulla stad. Känns rätt tryggt att fara hem till Piteå på Onsdag efter detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback