3 JUNI.


2013-06-03 – 13:31:02

Ligger i soffan och slappar med denna kille... Får nå fel att inte ha internet, så tror jag måste ta en promenad ner till stan för att köpa mobilt bredband. Känner mig så himla sugen på att skapa något, tog ju faktiskt med mig min fina dator men lite svår när man inte har något internet. Samma när jag uppdaterar bloggen måste jag ju använda blogg.se appen som suger arsle! Så ni får ursäkta dom fula inläggen och mobil bilderna!

Igår så fixade vi ridplanen eller rättare sagt Pappa som slog ner "timmerstockar" som ska bli staket till ridplanen. Var väldigt underhållande att kolla på när han hade traktorn för att slå ner dom i marken haha! Kommer bli så sjukt snyggt när de blir klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback