. dance around naked when you're all by yourself


2009-12-28 – 03:58:01
Fin header, eller vad tycker ni?

Kul kväll efter jobbet, jag och Lisa var ute och sladda med bilen och hämtade upp Kenneth och Rasmus som fick åka med..... Lite kul att Kenneth blev åksjuk haha. Då lyckas man juh.

"Åh snälla, kör in i en snödrivan så vi får känna på hur det känns"
"emh, neeeeee?"
1 minut senare
"plooomsss"

Är dock inte klar med mitt kodande och fixande på bloggen, men blir väll klar nångongång..............
Imorn blire stan så måste väll sova nu så jag orkar gå, sedan vill jag att kamera grejerna ska komma nu. Fett sugen på fota!!! hörrssss.

Kommentarer
Postat av: Sebbis

headern blev nice. (y)

2009-12-28 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback